Lidt nyt på falderebet
Nyheder i Train Simulator 2013 og uddybning af tidligere udmeldinger.
Der vil være tordenvejr i 2013.
Multiplayer skulle fungere ved, at flere kan udføre opgaver i samme scenarie. Om det er online og real-time, står der ikke noget konkret om.
ICE3 vil være en del af ruten München – Augsburg. Umiddelbart vil man ikke kunne købe ruten uden ICE3, heller ikke, hvis man har det allerede.
Framerate skulle være forbedret.
Tælleren til højre tæller kun ned til dagen. Ikke til udgivelsestidspunktet. Der er nemlig ikke meldt et tidspunkt ud, men det plejer at være omkring kl. 18.00
“Der vil være tordenvejr i 2013.”
Fedt! 🙂
“Der vil være tordenvejr i 2013.”
Fedt! 🙂
har ikke hørt om multiplayer? hvor stor det henne?
har ikke hørt om multiplayer? hvor stor det henne?
Nu viser http://www.railsimulator.com uret altså om 22 time kommer TS2013, den vil siger imorgen Dansk tid kl 21:00 bliver klar TS2013 🙂
Nu viser http://www.railsimulator.com uret altså om 22 time kommer TS2013, den vil siger imorgen Dansk tid kl 21:00 bliver klar TS2013 🙂
Ja, nu må vi se. Vi ved i hvert fald, at det skal ske i morgen. Men ofte har der været forsinkelse på deres udgivelser, så det kan endda være, at vi er nød til at vente til i overmorgen, hvis vi er meget uheldigt.
Ja, nu må vi se. Vi ved i hvert fald, at det skal ske i morgen. Men ofte har der været forsinkelse på deres udgivelser, så det kan endda være, at vi er nød til at vente til i overmorgen, hvis vi er meget uheldigt.
Det var da også på tide at de har fået lavet noget tordenvejr til RW. 😀
Det har eksisteret til den gamle MSTS i de sidste 7 år 😀
Det var da også på tide at de har fået lavet noget tordenvejr til RW. 😀
Det har eksisteret til den gamle MSTS i de sidste 7 år 😀
jeg tror at det bliver mer overskuelig
jeg tror at det bliver mer overskuelig
ift. multiplayer, så er det sådan at man kan udføre en f.eks. opgave 1 i et scenarie, og derefter sende en besked til en “ven” inde på steam, som så kan udføre opgave 2 i samme scenarie. Når din “ven” så har udført opgave 2, vil du når du går ind i TS2012 næste gang få en besked herom.
Det er kort forklaret i den video gamespot har liggende på youtube. 🙂
Har du et link, så vi kan smide det op til alle?
ift. multiplayer, så er det sådan at man kan udføre en f.eks. opgave 1 i et scenarie, og derefter sende en besked til en “ven” inde på steam, som så kan udføre opgave 2 i samme scenarie. Når din “ven” så har udført opgave 2, vil du når du går ind i TS2012 næste gang få en besked herom.
Det er kort forklaret i den video gamespot har liggende på youtube. 🙂
Har du et link, så vi kan smide det op til alle?