Download bruger udviklede ting via Steam
I følge RS.com, så skulle det være muligt i fremtidige udgaver af RW, at downloade ting, som er udviklet af almindelige brugere. Det kendes jo allerede fra Trains, men her foregår det igennem Steam. Så det kan ende med, at vores download sektion bliver overflødig.
Hvornår det nye tiltag sker, melder historien desværre ikke noget om.
Tror ikke på at RWDK’s downloadsektion er i fare. Der skal mere til end det..
Tror ikke på at RWDK’s downloadsektion er i fare. Der skal mere til end det..